Invited to present his first feature film My life with James Dean in Normandy, the young director Géraud Champreux has no idea this film tour is about to change his life. From wild stampedes to woeful screenings, from trawler trips to drunken evenings, Géraud ends up finding inspiration in this unlikely town at the end of the earth.