What happens if it’s not a married couple which goes to a marriage counselor but a pair of cheaters? Reckless and in love, Viviana and Modesto are bound by an uncontrollable passion. Their secret relationship ends up in front of an incredulous therapist, who’ll anyway help them understanding their feelings and dealing with their desire to follow the true love.