Lovers symmetrically approaches four stories where the five main characters, interpreting different roles, are all connected in a spiral driven by the reasons of love. Within this concentric and endless circle of lives 'Lovers' takes shape and creates a movie where love, comedy, doubt, suspicion and murder are constantly represented throughout the story. 'Lovers' is a unique in its originality.