Commissioner Selena is brilliant and inspires fear and respect in Marseilles. His only downfall is his obesity. A murder investigation leads him to a beautiful young woman, Elsa, guilty of the murder of her uncle. Selena will offer her a strange bargain: he'll keep silent if she promises to join him for dinner every evening for a year.