Five penniless Italians looking for their big break are sent to shoot a film in Armenia. But when they arrive in Armenia, a war breaks out and their crooked producer vanishes along with the money. Whilst abandoned in the Hotel Gagarin, secluded in the woods and buried under snow, they find an original and unexpected opportunity of unforgettable happiness.