A theater director leads his two actors and his assistant to an isolated cottage in the open countryside in order to better rehearse for their theatrical performance of Heiner Müller's « Hamlet-machine ». Once on sight, the small troupe faces not only the dullness of daily routine, tensions and the usual hurdles of rehearsals, but eventually strange occurrences that turn out to be extraordinary and extreme in nature.