November 2016: the United States is about to elect its new president. In Arizona, home of the modern cowboy and symbol of a civilisation gone self- destructive, the bruised sons and daughters of the American dream share their hopes and fears. America is a portrait of those at the margins of society and a vertiginous dive in the heart of the United States.