In the summer of 1973, five men and six women embarked on a 101-day sea adventure on a raft drifting across the Atlantic - an experiment on human behavior initiated by anthropologist Santiago Genovés, exploring the origins of violence, conflict and aggression. Genovés handpicked each member of the crew, mixing religions, cultural backgrounds and nationalities to heighten tension on board and once the journey was under way there was no turning back. Forty years later we will reunite the participants of the expedition to talk about their life-changing experience in an experiment dubbed by the media as 'The Sex Raft' but referred to by Genovés as the 'greatest group experiment of all time' and which left the participants wondering 'what it was all really about'.