After long years of absence, and following her father’s stroke, Eugenia returns to La Quietud, the family estate near Buenos Aires where she is reunited with her mother and sister. The three women are forced to confront the emotional traumas and dark secrets of their shared past, which played out against the backdrop of the military dictatorship.