Ethan is a young, shy and rather reserved designer who has suffered from insomnia for many years due to his terrible nightmares. Believing he has a personality disorder he decides to see a therapist to solve his problem, but it will be thanks to the help of his best friend and a medium that he will face a long journey, a journey that will lead him to discover that his nightmares hide a shocking truth, something darker and more sinister than he ever imagined.