"Succede" is the intense journal of the emotions and feelings of Margherita and her friends, four teenagers who share everything: the Milanese dawn, a shelter on a rooftop, the blue sneakers, the jeans shirt, the music in their ears, school and their first kisses. There is that and more in this movie: a love and frienship story in that special moment of our life which it is the adolescence, when every events is extremely important, every emotion is absolute, where future and past don't find their place because the only time that counts is the present.