The untold story of the secret prison where the main Nazi leaders were detained after the Allied victory on 8th May 1945. It was run by the US Army at Mondorf-les-Bains in Luxembourg: 72 prisoners such as Göring, Dönitz, Keitel, Rosenberg, Ley, Frank, Streicher, Seyss-Inquart, Lutz von Krosigk, von Papen and others were held there. The Allies had won the Second World War, but they knew almost nothing of the Nazi regime that had bathed Europe in fire and blood. Seeking to understand it, they gathered the civilian and military leaders of their conquered foe together in the same place. The film immerses the audience in the heart of the Nazi Regime and its leaders.