Antonio is a trainee lawyer who dreams of joining his mentor’s prestigious firm. But Salvatore “Toti” Bellastella, the Prince of the Forum, is also an exploitative tyrant! He asks Antonio any kind of task: from being his assistant to driver, from paralegal to personal cook! When Antonio brilliantly passes the bar, he gets the offer of becoming a partner in the firm, but there is still one condition: he must marry Isabel, Toti’s lover, an Argentinian girl who needs the Italian citizenship. It looks like just another little “favor” for his boss. So Antonio accepts... and he’s really in a sea of trouble.