Ana is a young, well-educated Spanish woman from a traditional middle-class family. She is about to finish her PhD in Law and get married but she doesn‘t feel fulfilled. One day, a double appears and takes her place. Realizing for the first time that she is totally free, Ana decides to explore her new anonymity and freedom, testing her own limits and searching for the meaning of life between a boarding house and cabaret nights in Madrid.