A young man from the Congo in search of his brother attempts to cross Europe's borders. In Morocco, he teams up with a sharp-witted British runaway who pinched his stepfather's recreational vehicle in order to escape from a family holiday. On their journey, the disparate duo have to make decisions that will also influence the lives of others.