Two years ago, the Perrin Industry Factory, 1100 employees, automotive supplier well known, affiliate to the German group Schäfer, signed an agreement asking to senior-managers and workers to accept a pay cut, in order to save the company in exchange of the promise to protect their jobs on at least the next five years. Today, the company takes the decision to close. The workers, conducted by their spokesperson Eric Laurent, refuse the inevitable and try to save their jobs.