Jacques is a writer living in Paris. He hasn’t turned 40 but already mistrusts that the best in life is yet to come. Arthur is a student living in Brittany. He reads and smiles a lot and refuses to think that everything in life might not be possible. Jacques and Arthur will like each other. Just like in a lovely dream. Just like in a sad story.