A large and beautiful property on the French Riviera. A place that seems out of time and sheltered from the rest of the world. Anna goes there with her daughter for a few days of vacation. Amidst her family, friends and the house staff, Anna has to handle her fresh break-up with her partner and the writing of her next film.