The origins of the Colombian drug trade, through the epic story of an indigenous Wayuu family that becomes involved in the booming business of selling marijuana to American youth in the 1970s. When greed, passion and honour collide, a fratricidal war breaks out that will put their lives, their culture and their ancestral traditions at stake.