Damascus, Spring 2011. It's the early stages of the revolution. 25-year-old Nahla is torn between her desire for freedom and the hope of leaving the country thanks to her arranged marriage with Samir, a Syrian expatriate in the USA. When he chooses her younger, more docile sister Myriam, Nahla finds refuge at her neighbor's, the mysterious Ms Jiji.