Amin came from Senegal nine years ago to work in France, leaving behind his wife Aïsha and their three children. His work is his life, his friends the men who live with him in the social home. Aïsha sees her husband only once or twice a year, for a week or two, sometimes a month. She accepts this situation as a necessity: the money that Amin sends to Senegal provides for several people. One day, Amin meets Gabrielle and a relationship starts between them. At first, Amin is reserved. There is the language barrier, his modesty. So far, separated from his wife, he has led a life devoted to duty and knew he had to remain vigilant.