Alicja suffers from memory loss and has rebuilt her own free spirited way of life. Two years later, she returns to her former family to assume against her will her role as wife, mother and daughter. Her estranged husband and son do not recognize this woman who looks familiar and yet behaves like a stranger. Feelings of alienation, love and revelations rekindle her interior flame.