Gauthier, a young journalist, learns from his mother that he is the illegitimate son of Guy Jamet, a popular French singer whose heyday stretched unevenly from the 1960’s to the nineties. Guy is currently promoting a new album of old material and heads on tour. Armed with a camera, Gauthier decides to follow Guy, recording his daily routine and his concerts to create a documentary portrait.