Nuria, 12, Fabio, 9, and their mother Amparo arrive in a small island in the middle of Amazonia, at the border of Brazil, Colombia and Peru. They ran away from the Colombian armed conflict in which their father disappeared. One day, he reappears in their new house. The family is haunted by this strange secret and discovers the island is peopled with ghosts.