This is the story of Lucia, a young women who has to take care of her teenager daughter all by herlsef working for an architectural firm. When she has to do an evaluation of a land, she finds out there is something off. This is a movie about a sensitive heroic woman who is brave enough to fight for her principles and won't ever stop until she saves the beautiful valley in which she grew up. This is a movie that pushes the audience to think and leaves a mark in the consciousness.