Poh Lin lives in the middle of the Indian Ocean, on Christmas Island, which was originally inhabited only by millions of migratory crabs. She works there as a trauma counsellor with refugees held in a high-security facility, behind closed doors. A hybrid and powerful film in which the wild beauty of the landscapes is confronted with the horror of day-to-day life in the detention centre.