A group of friends from the Roman burgeoisie organizes a wild weekend with the purpose to spend two days immersed in the nature. Each one of them has a precise reason to take a break from the city and the day by day routine. They are a group of young people that apparentely are happy and satisfied with their life, but as always the trusth is far away from what it appears. Everything happens because of a deal that it's made between the two leaders of the group: Daniel and Luca who are fighting for the beautiful Cuban Karhrina. There is then the omosexual couple, Desirée and Sophie, and also the dreamy Alice and her boyfriend Manuel, pratical and precise. However a prophesy threatens the seven guys. That night will change forever their life.