Denis is a family man in debt, he is going to a date with a drug dealer. Along the way, he finds a female body on the road. He recognizes Patrizia, the girlfriend of Tiberio, a young friend of his. Blinded by range, Tiberio wants to find the responsibles for rhe rape, his suspicions are immediately about the Roma who live near where her girlfriend's body was found. Denis helps him in the search, trying to convince the guy to not seek personal justice.