Sofiane is young, newly single, and almost carefree - he’s just a little short on cash. When he spots a reward advertised for the recovery of a lost teddy at the airport where he works, he doesn’t hesitate to claim it – after all, how difficult can it be to track the teddy down?! Teaming up with the square father of the teddy’s little owner, a hilarious hunt ensues, filled with non-stop twists and turns. But in all this child’s play, Sofiane has some adult lessons to learn...