Antoine began his first year of medicine for the third time. Benjamin arrives directly from school, but he quickly realizes that this year will not be a promenade of health. In a competitive environment violent, with days of arduous course and nights dedicated to revisions rather than'to the feast, the two students will need to be belabored and find a fair balance between the tests of today and the hopes of tomorrow.