Gabrielle is "statue " for tourists, or large dam of her son ado. Elsa is in anger against the whole earth and despair for becoming pregnant. Mao is a game designer of engineering depressive chronically who drowns his melancholy in the alcohol and psychoanalysis. They are brother and sisters but is not mingle. Especially not. It must be said that their parents, Pierre and Claudine, separated for a long time, have really done nothing to strengthen the links of the family - Yet, at the time of the funeral of the grand-father, they are going to have to meet, and respond together to the question which angry: "What to do with grandma? "