Sylvia, a young woman, is a prostitute in Nice. She has a difficult relationship with her daughter, Laurence. Both are forced to run away. They take to the road, trying to find Sylvia’s first husband and the son she had with him. They cross paths with Joshua, a man out on parole, who’s decided he won’t go back to prison.