Jacques is an ambitious forty-something. After being chucked out of the family home by his elderly parents, he resolves to become rich and famous by tapping the “low cost” cosmetic surgery market. To finalise his business venture, he takes refuge at the house owned by his sister, the manager of an Emmaus village. By luring them with the promise of a better future, he will eventually lead an entire group of companions to a clinic in Romania, to enable them all to come back more beautiful...