A very special building, the Botín Center.The architect, a contemporary genius, Renzo Piano.The director, another contemporary genius, Carlos Saura. Carlos Saura and Renzo Piano will unfold their view on the relationship between architecture and cinema and show us the magic surrounding this gigantic building as imagined by Renzo Piano. The Botín Center, through time, will modify the soul of the city forever.