Lucrecia, Pedro, and their teenage kids Julian and Florencia set out from Buenos Aires one sweltering day in a rattletrap Renault to vacation in the Brazilian summer resort of Florianópolis. Renowned Argentinian director Ana Katz draws upon gentle humor and light melancholy to relate a tale of first love, past lovers, fateful encounters, and fleeting joys.