Mischievously self-assured Mára and somewhat eccentric Heduš set out into the frozen wastes in search of adventure – by car, naturally. After all, Mára's turning fifteen soon. A road movie about the flies that occasionally buzz around even in winter, and a story – before it ends at the police station – that tells of the elusive bond of boyhood friendship and the irrepressible desire to experience something, even if you don't exactly know what.