Young Evelina has a law degree, but her dream is to travel to the USA and earn a living as a professional DJ. But it’s 1997 and the girl is living in post-Soviet Minsk… This energetic debut from Belarusian director Darya Zhuk, pulsating to the rhythm of 90s house, is the opening film of this year’s East of the West competition.