Who are the real crazies in an unhinged world? An ironic, punkily brash road movie about young lovers on the run, interwoven with poetic and realistic images. Psychotic Bianka kidnaps a child and dupes the trusting Laci into thinking that it’s his. Together they form an instant family who set off in a caravan, fleeing the law and a bunch of crooks.