When filmmaker Daniel Lambo looks for an answer to the question of what it means to live in the vicinity of the silent killer asbestos, he travels to the largest asbestos waste dump in India and unveils a global industry that is not afraid to infiltrate his film. A telling documentary about the struggle of individuals living in the ruins of the asbestos industry.