Love, crisis, crime, enthusiasm, tribulations, moral and economic values await the protagonist Ivan Coletta who, through his choice to collaborate with justice, will help the police to dismantle the gang of criminals led by Boss Massimo Ricciardi. An inner path awaits him long outside of organized crime. New knowledge, intense experiences and strong emotions will test his character his sensitivity and his feelings. But the past resurfaces in a thousand ways and Ivan Coletta, being at a crossroads, will have to dealwith a precise choice: "The Impossible Choice".