The story is told from a subjective point of view, through the eyes of the young Anna, a terrorist who takes part in the armed struggle, and is involved in a kidnapping.
We see the complex world found during the years of terrorism through her understanding: a viewpoint that is so lost, often frightened and unconscious or consciously short-sighted about the reality which surrounds her.