Go is a prof of college at the end of the course. But he has been especially, to 18 years, a young man fed of equality and fraternity, committed, facing forward in the action. One of the last companions of the CHE. It was somewhere there, in Bolivia in 1967. At least, that is what he said, re-said and re-re-said. The evidence? There, just on the side of the CHE, this photo on which he is not then that he says that he is sure that he was there.