In a darkened classroom, the white cracked walls serve as a movie screen. We are in a remote mountain village of Georgia. The light from the projector breaks the darkness: the kids’ first cinematic experience is about to begin. Among them are Iman and Eva, two Muslim girls for whom the experience becomes a turning point and inspires them to take the camera and start filming their daily lives. The girls are growing up in a valley infested by radicalism, where most people are living in a constant fear of their relatives sacrificing their lives abroad in the name of God. Through the magic of cinema, Iman and Eva try to escape the harsh reality of their everyday life in the village.