Un Ange portrays the last 24 hours of the life of world-renowned, but discredited sportsman, Thierry. During his holidays in Senegal, he meets Fay, a prostitute and it’s love at first sight. In each other they find dignity and hope to free themselves from their troublesome situations. But more important than understanding and self-reflection, they mostly find love again. Until Thierry, under the influence, suddenly starts behaving strangely. Fay leaves but then hears the news that Thierry has passed away. She is arrested and locked up despite her innocence. To move on, she has to go back to the place where it all began.