In 2018, in a country that doesn't exist, Dago Cassandra, a small time crook, returns to his kingdom after fifteen years in exile, invested with a divine mission to kill the twelve apostles of Lucifer, represented by the pyramid of power - An extremely dangerous mission, especially when there is a price on your head.