Tonight, at the Théâtre de la Tempête, it's the premiere of "La Trajectoire du homard", a collective creation directed by Lionel Nakache. But one hour before the show, the tension reigns everywhere, from Lionel and its actors to the administration and the technical team. Unforeseen, crazy and dramatic situations follow one another from the dressing to the control rooms, from corridors to offices ... Revealing the pathetic beauty that art and life share..