Tonio, a 12 year old boy, one day, gets run over by a car. Before he loses his senses, Tonio sees something which will change his life. When he wakes up from being in a coma in hospital, he casually comes into contact with a man who is dying. The electrocardiogram on the monitor is a flat line, but when Tonio comes near to the man and touches him, his heart starts to beat normally again...