Everything is for the best in life without stories of Fanny - until to the day when she discovers that her son honey, Arthur, 9 years, is the scapegoat of three boys in his school. Fanny will not leave her son to face its small executioners: she is going to make to these dirty kids the currency of their piece. Dirty tricks and traps of course on the playground, now this will be "eye for an eye and a tooth for a tooth".