When the beautiful Leonor arrives at the study of architecture 'Borla and Associates' looking for Nelson Jara, Mario Borla, Marta Hovart and Pabló Simo, the oldest architect of the construction, claim to ignore that name completely. But they're all lying. The truth begins to unfold through the memories of Pablo Simó, who three years ago took care of this case personally at the request of Marta and under the approval of Mario Borla himself. Paul must carry on the unpleasant work of dealing with Nelson Jara, a man who claims them for a crack in his wall, caused by a work under construction. But the fear and nervousness in the three architects the for the arrival of Leonor and his question 'What happened to Nelson Jara?, evidence something much darker and suspicious than what you can see at first glance.