Three friends are living together. A single woman, a divorced father and a gay man share an apartment in Bucharest. When the woman falls in love with a Hungarian writer from Transylvania, her friends are jealous and call him a peasant. The writer is handsome, smart, he loves animals and rides a horse, so she sees him as a prince. The happy family could break up at any moment.